BSM: niet zomaar een dienstverlener.
Een stap verder dan de concurrentie.
U wilt het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland zijn, en dat begrijpen wij als geen ander. We houden van korte lijnen en snel schakelen, en dat merkt u als u met ons werkt. En om dat kracht bij te zetten gaan we nog een stap verder met onze service dan de concurrentie. Heeft u vraagtekens bij een voorcalculatie? Een belletje is voldoende, en wij controleren de calculatie globaal op fouten, zonder dat meteen de meter gaat lopen. Twijfelt u aan een total-loss? Contact ons, en we kunnen u waarschijnlijk direct een restwaarde-indicatie geven en alle twijfel bij u wegnemen. Ook dat is service, vinden wij.
Geen telefonistes of antwoordapparaten.
Wilt u meer weten over een bepaald voertuig? U krijgt onze experts rechtstreeks aan de lijn zodra ze bij het voertuig zijn, om al uw vragen direct te kunnen beantwoorden. Heeft u haast? Schadetaxaties doen we in de regel al snel, maar als u een spoedopdracht heeft schakelen we een versnelling hoger. In de meeste gevallen verrichten wij dezelfde dag nog de expertise.
BSM: partner van Macadam.
BSM is één van de weinige expertisebureaus in Nederland dat bij innameschades rechtstreeks op het ‘Macadam’ systeem aangesloten is. Dat betekent dat wij -met uw goedkeuring- wijzigingen in het systeem kunnen aanbrengen. Zoals het invoeren van de werkelijke reparatiebedragen in geval van ‘verhaalbaar’ of ‘extern verzekerd’. Of het uploaden van verhaalbaar-rapporten en declaraties, zodat deze ook zichtbaar zijn voor u en de lessee.
U ziet, Binnekade Schademanagement is niet zomaar een dienstverlener, maar een partner. Flexibiliteit, snelheid, kennis van zaken en service zijn onze drive.